Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event!

Diskutiere Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event! im Pokémon News & Ankündigungen Forum im Bereich Pokémon Go Forum; Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event! Trainers, Happy birthday, Niantic! In celebration of Niantic’s fifth birthday in just a...

K4terR

Meister
Threadstarter
Moderator
Mitglied seit
28.11.2016
Beiträge
5.807
Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event!

Pokémon GO
Trainers,
Happy birthday, Niantic! In celebration of Niantic’s fifth birthday in just a few days, you’ll be able to enjoy limited-time bonuses and exclusive Timed Research.
Date + Time
Sunday, October 4, 2020, from 11:00 a.m. to 5:00 p.m. local time
Features
  • Complete the Niantic Birthday Event Timed Research during the event period to receive an Incense, an Egg Incubator, a Lucky Egg, a Fast TM, a Charged TM, a Star Piece, and more!
  • Team GO Rocket Balloons will be appearing more often than usual!
Bonuses
  • 2× Lucky Egg duration
  • 2× Star Piece duration
  • 2× Catch XP
  • 2× Hatch XP
  • 1/2 Hatch Distance for Eggs placed into Incubators during the event
To kick off the celebrations, a 1 PokéCoin Niantic birthday event box featuring 30 Ultra Balls will be available in the shop from Saturday, October 3, 2020, at 1:00 p.m. to Monday, October 5, 2020, at 1:00 p.m. Additionally, be on the lookout for a surprise “party favor” giveaway happening on Niantic’s official channels during the week following Niantic’s birthday!
Celebrate Niantic’s fifth birthday with us! Whether you’ve been playing Niantic games from the very beginning or started with Pokémon GO, there’s much to enjoy during the Niantic birthday event! Let’s GO!
Please be aware of your surroundings and follow guidelines from local health authorities when playing Pokémon GO. Upcoming events are subject to change. Be sure to follow us on social media, opt in to receiving push notifications, and subscribe to our emails to stay updated. For the latest on in-game events and feature updates, be sure to check this help center article.
—The Pokémon GO team
 
Yin

Yin

Meister
Mitglied seit
22.01.2017
Beiträge
3.192
Ich kann da grad nur von mir sprechen, aber die Luft ist sowas von raus, da wäre selbst Schulterzucken schon zuviel.
 

DennisHH

Schüler
Mitglied seit
03.07.2020
Beiträge
99
Sie machen einfach zu viel falsch in den letzten Monaten! 🙁
 

DerProtagonist

Arenaleiter
Mitglied seit
05.09.2019
Beiträge
1.841
Team
Blau
Getreu dem Motto: Masse statt Klasse

Ich habe den Junior dieses Wochenende, der mag eh etwas raus, da wird das Gotcha laufen.
Sonst würde ich lieber den Tag im Bett / auf der Couch verbringen.
 

Demomaniac

Trainer
Mitglied seit
10.05.2017
Beiträge
277
Zu kurzfristig angekündigt und dann noch solche Aufgaben wie brüte ein Ei aus, gewinne ein Raid. Leute das kann nicht euer Ernst sein.
 
shamino

shamino

Meister
Mitglied seit
23.11.2016
Beiträge
10.081
Und die Belohnungen werden auch immer schlechter. Und bei uns ist heute stürmisches Wetter. Läd echt nicht zum Rausgehen ein.
 
FuenfteElement

FuenfteElement

Profi
Mitglied seit
12.10.2016
Beiträge
681
Team
Gelb
Hier scheint die Sonne (Rheinhessen), aber die "Belohnungen" reißen mich nicht vom Hocker....
 
cruz

cruz

Meister
Mitglied seit
17.12.2016
Beiträge
3.224
Team
Blau
Am Schlimmsten war die Aufgabe Arenakampf. Ich habe hier 5 Arenen im Umkreis und zum Glück (!) war eine nicht blau.
 
Kikito666

Kikito666

Trainer
Mitglied seit
27.08.2018
Beiträge
377
Standort
Krefeld
Team
Gelb
Ich konnte die Quest auch nicht abschließen ... das Ei und den Rüpelkampf hab ich gerade noch geschafft, aber Raid und Arenakampf waren vom Büro aus nicht möglich :rolleyes::speechless
 
rY4n4iR

rY4n4iR

Profi
Mitglied seit
14.06.2017
Beiträge
795
Team
Rot
Verpasst hast aber auch nix. Die Belohnungen hielten sich ja in Grenzen :rolleyes:
 
shamino

shamino

Meister
Mitglied seit
23.11.2016
Beiträge
10.081
@Kikito666 - Bei den Raids hätte man dir ja noch helfen können, aber ein Arenakampf wird da schon schwerer...
 

Kira

Trainer
Mitglied seit
05.12.2018
Beiträge
282
Für die Arenenkämpfe hatten wir uns gestern extra eine abseits gelegene Arena mit schon seit Tagen toten Monstern ausgesucht.
Die Besitzer haben sich vielleicht gefreut, als ihre Kleinen endlich heimkamen ;)
Allerdings der Spieler, der sich unsichtbar dazu setzte wohl nicht. Ich mußte auch noch meinen Kampf machen und da war auch er wieder draußen😇
Wir machten gestern nur eine kleine Runde, gefühlt gab es dabei bei jedem 2. Stop die Kussila Aufgabe. Wir haben jetzt genug gefangen
 
PesteNoire89

PesteNoire89

Meister
Mitglied seit
05.03.2017
Beiträge
3.021
Team
Blau
Easy Quest. Um 16:40 abgeschlossen.
 
PesteNoire89

PesteNoire89

Meister
Mitglied seit
05.03.2017
Beiträge
3.021
Team
Blau
Habe um 16 Uhr gestartet. Du hast wahrscheinlich 50 min gebraucht 😙🍿
 

georgwhm

Schüler
Mitglied seit
02.10.2020
Beiträge
34
Habe um 16 Uhr gestartet. Du hast wahrscheinlich 50 min gebraucht 😙🍿
Ja habe ich. Ich musste ca. 10 Minuten(oder ein paar minuten Länger) warten. Bis der passenden Raid aufging. Und somit die Aufgabe abzuschließen. Sonst wäre ich eher fertig gewesen.
 
Tsuki

Tsuki

Meister
Mitglied seit
19.08.2016
Beiträge
2.692
Team
Blau
Ich hatte das völlig aus den Augen verloren bzw vergessen. Irgendwann machte ich die App an, wunderte mich was das nun wieder für eine Quest, machte die App wieder aus und wunderte mich beim nächsten mal dass die Quest wieder weg war. Das war's. :p
 
Sukram

Sukram

Meister
Mitglied seit
08.11.2016
Beiträge
2.756
Team
Rot
Ich hab die Ankündigung nicht gelesen und somit auch gar nicht gespielt - Quest verpasst ....
und doch irgendwie nichts verpasst.
 
Thema:

Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event!

Celebrate Niantic’s fifth birthday with a special event! - Ähnliche Themen

  • Pokémon GO Tour: Live – Celebrate the Kanto region in-person at the Monterrey and Kaohsiung live events

    Pokémon GO Tour: Live – Celebrate the Kanto region in-person at the Monterrey and Kaohsiung live events: Pokémon GO Tour: Live – Celebrate the Kanto region in-person at the Monterrey and Kaohsiung live events Trainers, After the worldwide Pokémon GO...
  • Celebrate Pokémon GO Holidays 2020 with holiday- and ice-themed Pokémon!

    Celebrate Pokémon GO Holidays 2020 with holiday- and ice-themed Pokémon!: Celebrate Pokémon GO Holidays 2020 with holiday- and ice-themed Pokémon! Trainers, The Pokémon GO Holidays event is back! Look forward to...
  • Celebrate the arrival of Pokémon originally discovered in Kalos with a special event!

    Celebrate the arrival of Pokémon originally discovered in Kalos with a special event!: Celebrate the arrival of Pokémon originally discovered in Kalos with a special event! Trainers, Pokémon originally discovered in Kanto, Johto...
  • Wizards Unite Harry Potter Book Night: Celebrate Harry Potter and the Goblet of Fire

    Wizards Unite Harry Potter Book Night: Celebrate Harry Potter and the Goblet of Fire: Eben aus der Telegram-Gruppe DACH
  • Celebrate the power of change with the Evolution Event!

    Celebrate the power of change with the Evolution Event!: Platzhalter für den deutschen Text https://pokemongolive.com/en/post/evolutioneleganza2019/
  • Ähnliche Themen

    Oben